Dee Dee's Rival/Pslyghtly Psycho/Game for a Game
Dee Dee is excited about auditions for a dance recital until she meets Olga. Then, on Mother's Day, the family takes away Mom's cleaning gloves and won't allow her to clean. Finally, Dexter challenges Dee Dee to compete with him in a game.