Legion of Death - Spartanburg, South Carolina
Steve and Amy investigate paranormal activity overwhelming a family in rural South Carolina. Steve unearths the legend of a ruthless Revolutionary War soldier, while Amy is overcome by negative energy at every turn in the haunted home.