Former Mining Clinic of Real del Monte
In the past, Real del Monte was the epicenter of intense mining activity. The occupants of the town's former Miners' Clinic contact Alberto and Víctor, terrified by the apparitions of those who died in terrible accidents and from cruel labor illnesses.