The Fresh Hot Chili Peppers
A woman returning from a shopping trip in the US attempts to smuggle dirty money into Mexico. A van full of clothes is hiding an exotic shipment. A man finds a clever hiding place for prescription drugs. A family tries to bring in illicit fruits.