The Vegetable Mystery
The carrots in the garden are disappearing mysteriously. What's happening? Cuquín finds out, and as he tries to stop it, he destroys the garden. What a mess! Now they are not going to have any vegetables. But Cleo has an idea; they'll be farmers!