Grand Theft Viral
Criminals have countless methods to get their gold. But when jewel thieves get stuck in a shop, a fleeing carjacker hides in a port-a-potty, and a criminal tries to escape in a 20-ton construction vehicle, the law fights back and puts them behind bars.