Embezzlement in Cabriteira
Driver is caught by the PRF on a highway diversion with expensive notebooks purchased in Paraguay. Retiree is detained with a fake driver's license. And near Bolivia, a cocaine trafficker tries to pass himself off as an environmental expert.