Tucson
Andrew unveils Tucson's iconic desert edibles. The culinary oasis sizzles with frontier flavors from legendary sun-dried beef and deep-fried chimichangas to bacon-wrapped hot dogs, chili eggs and tantalizing green corn tamales.