Circling Sharks
Owner Jack Darrel fires up the wrestlers in anticipation of their first-ever major event. Pinky and Syko vow to elevate their show. Ivar hopes to wrestle despite brittle bone disease, and Lil Show must reconcile his passion with his aging body.