The Anything Can Happen Recurrence
Leonard reinstates Anything Can Happen Thursday, and it leads the regimented Sheldon to attempt something spontaneous, which creates friction among Penny, Amy and Bernadette. Raj requests help from Howard in prepping for a date with Emily.