Blast From the Past
Food Network's Amanda Freitag and Katie Lee bring two ghosts from Bobby Flay's past to the arena to haunt him. Allison Fasano, Bobby's former sous chef, and Executive Chef Paul Del Favero battle to give Bobby a fright!