Impress Us
The final contenders battle it out in a quest to take home the Master of 'Cue title. Bobby Flay, Anne Burrell and Sunny Anderson take the guardrails off as the pitmasters cook up their ultimate BBQ feasts in a last-ditch effort to impress the judges.