"What If My Dad Says No?"
After a huge fight at Baylen's birthday party, Colin works on rebuilding trust. Allen and Julie worry Baylen's tics are getting worse and wonder if Deep Brain Stimulation is an option. Colin breaks the news to Julie and Allen about his true intentions.