Unlimited Soup and Salad
Amy Schumer and her husband, Chef Chris Fischer, celebrate the humble soup and salad combo. While they sip Sazerac cocktails, Chris shows Amy how to make Cold Celery Root Soup with Yogurt, and Amy makes her Unique Original Salad.