Will Winter Come?
The Kilchers make final preparations for winter. Eivin, Atz Lee, Jane and Shane embark on an epic group hunt. Otto and Charlotte give Eve and Eivin a life-changing gift, and Atz Lee and Jane deliberate leaving the homestead.