Hunt in the Clouds
Atz Sr., Atz Lee and Jane travel to the highest peaks to hunt for goat, while a wasp infestation destroys Eivin and Eve's summer honey harvest. Then, Otto and Charlotte get creative to protect what's left of their hay crop so it will last the winter.