Fox Cabin Finale
Atz Sr. reveals his Fox Cabin legacy build after months of backbreaking effort. As winter begins, Eivin scrambles to complete a vital project he'd fallen behind on. Jane and Atz Lee attempt to airlift a piano to their remote cabin before snowfall.