I Have To Tell You Something
Jason and Cassia struggle with Jason's work schedule, while Danielle breaks bad news to Mohamed. Then, Evelin bonds with Justin's Mom, Brett's skeptical friend meets Daya, and Danny hopes his conservative parents don't offend Amy.