It's Almost Game Over, Isn't It?
Zena and Ebrima have a heart-to-heart about past traumas. Andy prepares to marry Arrah in the Philippines but wishes his family were by his side. Marco belatedly asks Sarah's dad for her hand in marriage, and Ali's secret plan finally comes to fruition.