Family Ties
Angela meets Michael's mom, tension follows Darcey and Jesse to Connecticut, and Rachel meets Jon's skeptical sister. Then, Paul and Karine argue, Tarik has a religious experience with Hazel's folks, and Ricky faces rejection.