Sushi, the Globetrotting Puppy
Granny Pina is about to return from a trip, and the Buffycats want to surprise her by cooking something special. They ask for help from Sushi, Isotta's globetrotting puppy and an expert in foreign cultures and cuisines, who suggests they prepare sushi.