Carry On Weighward Son
Meghan opens her heart to Dr. Procter and gets back on track with her weight loss. Living in a hotel pushes Tina to her breaking point. After Vannessa catches her sister enabling Jacob, she takes him to the doctor -- only to receive some upsetting news.