Sparkle Matter Matters
When Unikitty learns boring, old Richard has never produced any happy Sparkle Matter ever, she cooks up a formula with Dr. Fox that will overload him with emotions! Now, he's making so much Sparkle Matter it's threatening to destroy the kingdom!