Pompeii's Mysterious Twin
Along with Pompeii, the devastating eruption of Mount Vesuvius left another mysterious Roman settlement buried beneath its ashes; using cutting-edge imaging tech, experts reveal new evidence of an ancient civilization and history's most infamous disaster.