The Chupacabra Firebird
Shorty's friend Porkchop wants to turn a '69 Firebird convertible into a tribute Trans Am for his wife. Shorty and his team transform the car with a new spoiler, motor mods with AC and fuel injection, custom interior and Shorty's custom racing stripes.