Bring Home the Bacon
Home cook and pharmacist Jose is stunned when Eddie Jackson reveals his big audition is really a competition! In a head-to-head battle against celebrity chef Kelsey Barnard Clark, Jose must get one vote from a panel of judges to send Kelsey packing.