Indianapolis Colts vs. Denver Broncos
Sunny Anderson and Vince Wilfork head to Colorado where the Denver Broncos host the Indianapolis Colts. Team Broncos and Team Colts put it all on the line with a top-tier tailgate for judges Eddie Jackson and Ali Khan in order to win seats at the game.