Sliders, Salads and Slushies
Abner and Amanda show you that the best meal in town is in your own kitchen by making everything from scratch, buns included. They make Smash Burger Sliders with Abner’s Burger Sauce on homemade Brioche Buns, a fresh Wedge Salad and Tangerine Slushies.