Time-Telling Dogs and Kangaroo Hops
In this episode we ask: how do dogs tell the time? How does the mantis shrimp pack such a powerful punch? What's the secret behind the kangaroo's hop? Why do honeybees die after the sting? And, why do vultures fly in circles?