Christmas Under The Sea
To celebrate WB's "Aquaman and the Lost Kingdom," Jeff Mauro has the teams imagine what holidays look like under the sea, complete with sugary plant life! Shinmin Li and Aarti Sequeira choose which three teams keep cruising into the next challenge.