French Flavor and Meaty Kabobs
Guy Fieri's diving into French fare and mouthwatering meat. A Colorado creperie is cranking out killer combos, a bistro in San Antonio, Texas, is serving up elevated French eats and a Persian-Armenian spot in Phoenix is dishing out kabobs with a kick.