Trans-Allegheny Lunatic Asylum
The team heads to West Virginia to explore the most haunted asylum in America. Dakota has doubts about their ability to combat the bloodthirsty souls lurking in the shadows of the cursed property, but Tanner believes they are up for the challenge!