Drag Brunch
In an exuberant Pride-filled competition, the chefs turn PB&J pancakes into fantastic appetizers. Then, a rainbow ingredient in the entrée basket is not a sunny surprise, and ice cream drama in the dessert round has the judges on the edge of their seats.