Beach Adventure
Antonia Lofaso is back on the beach for a day of roughing it! While Eric Adjepong and Brian Malarkey fish for seafood, the chefs pack everything they need for a rustic seafood feast. Then, two chefs fight for survival using only an open flame in the sand.