Jaguar XJS Pt. 2
Mike Brewer and Edd China have been working hard on the 1989 Jaguar XJS sports car. While Mike is off finding a new bonnet for his bargain, Edd gets down to uncovering what is causing the wobbling trouble in the gearbox.