Audi Coupe
Mike has found the perfect starter classic, a 1989 Audi Coupe. This rare car has a low mileage, but it's failed its MOT on a faulty brake servo. Mike and Elvis are hoping to fix it up, before testing it out on a coast-to-coast route in Cornwall.