Riley and the Catwalk
The Quints prepare to be supermodels at the 2nd Annual Graeson Bee Fashion Show. Danielle juggles wild cards like Uncle Dale, bad weather and a hot chocolate bar made for disaster. Hazel reveals to Adam that she wants to learn how to ride a bike.