The Silly Six
Bugs Bunny has to drive salesman Reginald St. Archibald to Tombstone City. When Bugs finds out Reginald plans to blow up the town and build toaster oven factory, he recruits Sam, Elmer, Blacques Jacques and Punkinhead and Curt to stop him.