She Called To Say “I Killed Them"
Ron Youngblood always dreamt of having a family. When he meets Veronica, he thinks his dreams are coming true. Instead, it’s a nightmare. She’s cold, cruel, and unfaithful. When Ron tries to leave, she destroys everything he cherishes most in the world.