Norwegian Blood
Sig and Mandy roll the dice on convincing old-world seafood barons to buy into an unfamiliar crab species but when Jake chases Russian kings far to the North, the Hansens must add a new boat to their Norwegian fleet for a chance at tanking the biomass.