Love in the Time of Corona
To keep boredom at bay during the summer quarantine, the kids rope Trent and Amber into viral video challenges. It's great family fun, but the cabin fever is putting a cramp in Trent and Amber's bedroom life, so they decide to try a pole dancing class.