Fawns Become Friends
Two sickly newborn fawns form an unbreakable bond while they are hand-reared by staff. Meanwhile, leopard Khazo gets a surprise that enhances her life, and tensions run high as the reptile staff attempts to collect blood from Cuban crocodiles.