Abigail the Incredible
At the Safari Park, plans are made for tufted deer Poppy and Honeysuckle to meet Draco, a potential mate known for his “fangs.” Brother grizzlies prep for a new diet, and a century-old Galapagos tortoise Abigail undergoes a critical surgery.