Honoring Nonnie
Valerie Bertinelli celebrates learning how to cook from her grandmother, Nonnie, by making childhood favorites including Mom's Lasagna and Pistachio Gelato. She also makes Raspberry Prosecco Cocktails with Raspberry Syrup.