Colorfully Crafted
A couple of the twins' longtime friends need help updating their mother's rambler for sale. While Leslie worries that the colorful and eclectic design plan will repel buyers, Lyndsay gets a second opinion from Bargain Block's Keith Bynum and Evan Thomas.