Likes to Go Outside the Box
Fábio is creative in the kitchen, but he doesn't have the talent for controlling the stove. He doesn't follow recipes and doesn't save on salt or seasonings. With Chef Emmanuel as his inspiration, he wants to learn a good dish to show his potential.