Maria Cecilia & Sua Familia (Colombia)
Maria Cecilia and Andrés, married for 25 years, live in Colombia with their three children. For the special dinner: carpacchio of serrano ham, manchego cheese, tomatoes and mushrooms accompanied by gnocchi soufflé with shrimp cream.