Rock 'n Troll!
Jett and Jett Pet deliver an elf house to a boy named Magnus in Iceland. No one in Iceland has ever seen an elf, but some people, including Magnus, believe they are real. Magnus hopes to be the first person ever to film elves for his internet fans.