Going for Broke
Bracket 4 losers, including Murder Nova, Doc, Jerry Bird, and Stephen Chase, get another chance, but car issues pop up. Jerry still needs help with his nitrous, James Strang struggles to get going and Jim Howe battles electrical issues.