Silos Baking Competition: Inspired Flavors
The first five bakers compete to advance to the final round with their best recipes. Host Joanna Gaines, along with Chef Andrew Zimmern and the Head of Magnolia's Food Team, Becki Shepherd, will judge treats on flavor, presentation, and creativity.